PREGUNTES FREQÜENTS – ONWIFI
Tens dubtes? A veure si amb aquestes FAQ els resolem!
Preguntes generals
Pots fer una comprovació virtual a la nostra web per comprovar si tens cobertura de fibra òptica o cobertura d’internet rural. Així nosaltres podrem comprovar si la teva ubicació és dins del radi d’acció de la nostra xarxa OnWifi. El nostres tècnics faran una verificació de la visibilitat del teu local o vivenda si ho sol•licites. En alguns casos, aquesta comprovació cal fer-la físicament des de la teva ubicació i nosaltres ens hi desplaçaríem.
No, la descarrega és il•limitada.
És una decisió de l’usuari: la connexió d’OnWifi pot substituir-la o pot mantenir-se de forma compatible amb altres connexions i línies.
Estem molt segurs del nostre servei d’internet rural per satèl·lit radioenllaç. Per això només OnWifi pot oferir, en totes les connexions, 15 dies de prova a partir de l’alta: durant aquests l’usuari pot decidir prescindir del servei sense cap cost. En aquest cas OnWifi retirarà tots els equips i no facturarà en cap concepte, llevat de mal estat dels equips. En el cas de la fibra òptica no hi ha prova gratuïta, però assegurem el funcionament.
Preguntes sobre instal·lació
No, com és radioenllaç funciona via aèria i no necessita cable de cap operador. A més, t’oferim el servei de contractar també amb nosaltres una connexió de telefonia IP via Internet, mantenint el mateix nom d’abonat (servei no inclòs en la connexió, ni ofert per OnWifi).
El temps de muntatge en una instal·lació “típica” és de 2 hores. El termini de muntatge des de la sol·licitud de la connexió és de màxim dues setmanes.
El cost de les instal•lacions consten de materials i muntatge. Els preus són variables segons el tipus de connexió i pots consultar-ho amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon.
Preguntes sobre equipament necessari
L’equipament inclou antena exterior, router interior i cablejat entre ambdós elements.
No, la connexió és compatible amb tots els equips informàtics i dispositius mòbils actuals, sense necessitat de més aplicacions.
Les intervencions per cablejat depenen de les condicions de la ubicació.
Preguntes sobre assistència tècnica
En les connexions professionals d’empresa el servei és de 24 hores al dia/365 dies l’any i el compromís de resolució de incidències és de 24 hores. En les connexions residencials de particulars el servei és en horari d’oficina en dies hàbils, amb un compromís de resolució de incidències de 48 hores en dies hàbils.
El servei és disponible via l’apartat contacta’ns de la web i, només per urgències, tenim el telèfon.
Sóc client
Segueix aquests 3 passos per comprovar que ho tens connectat. Tot i així si no tens internet és una urgència i ens pots trucar directament al 977 338 333.
Què opinen els clients d’OnWifi?
CLIENTS
DISPOSITIUS
SATISFACCIÓ
“Estoy con OnWifi desde hace ya un par de años y considero que ofrecen un servicio muy bueno. En mi experiencia, la atención es rápida y avisan si va a haber alguna incidencia. La velocidad que tengo desde que estoy con ellos es diez veces mejor que la que tenía antes con otras compañías, pagando mucho más.”
“Hace unos meses que les contratamos Internet rural ya que a la masía no llegaba ninguna de las otras empresas. Tuvimos 1 problema con el router al principio y al día siguiente ya estaba todo solucionado. La verdad, hasta el momento, estamos encantados con ellos.”
“No sabia què era Netflix fins ara”
“El meu fill pot jugar a la play online… i jo també!”
“Ara puc treballar còmodament des de casa”